streda 4. marca 2015

Maska

Veľmi rada používam médiá a materiály určené na scrapbooking, alebo mixed media na vytváranie iných projektov. Dá sa s nimi krásne pohrať pri mnohých veciach, a ja to rada skúšam. Dnes by som vám preto rada predstavila trochu netradičný projekt, ktorý som vytvorila pre SCRAP Atelier, masku.


 Pôvodne to bola takáto ošúchaná, ružová karnevalová maska.



Ako prvé som z nej dala dole tú striebornú stuhu, celú som som ju poriadne vyčistila odlakovačom na nechty a natrela dvoma vrstvami bieleho gessa.


Potom som ju nastriekala sprejmi Lindy´s Stamp Gang Starburst Hydrangea Blue a Shabby Turbine Teal, troma vrstvami.


Rovnakými sprejmi som si nafarbila papierové kvety a kartónové výseky.




Keď všetko poriadne uschlo, nalepila som ozdoby na masku. Na kartónové výseky a jednovrstvové kvety som použila Soft Gloss Gel, na vrstvené kvety a stuhu na zaviazanie lepiacu pištoľ.


Pridala som pár štrasov, opäť som lepila pomocou Soft Gloss Gelu.



Kvety som po okrajoch nafarbila tmavomodrým glitrovým lepidlom.


Na záver som pridala ešte pár samolepiacich štrasov a tu je výsledok.











1 komentár: