utorok 5. decembra 2017

Challenge 6/2017 na Vintage Crafting

Tento mesiac som sa stala autorkou aktuálnej challenge na blogu Vintage Crafting s témou "Snehová vločka". Ako inšpiráciu som pripravila toto prianie:


Prianie som vytvorila z novinkovej kolekcie Winter Feelings od Studio Light. Na prianie som si zvolila štvorcový základ, na ktorý som navrstvila papier z kolekcie Winter Feelings a biely papier. Jednotlivé vrstvy som na seba lepila obojstrannou lepiacou páskou.


Hlavnú ozdobu som si vybrala z obrázkov na liste papiera – krásny obrázok jeleňa v lese. Podlepila som ho 3D samolepiacimi štvorčekmi a jemne dozdobila rôznymi drobnými výsekmi a zvyškami obrázkov z ostatných zimných kolekcií od Studio Light, bavlnenou šnúrkou a rolničkou. Nápis som si pomocou gumenej pečiatky natlačila na pásik papiera a tiež som ho podlepila 3D štvorčekmi. Nakoniec som prianie ozdobila niekoľkými menšími a väčšími vločkami a kvapkami Glossy Accent::



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára