utorok 23. februára 2016

Narodeninové inšpirácie pre Pretty Papers

Kolekcie od Simple Stories naozaj zbožňujem, vždy sa teším keď prídu nové a nemôžem sa dočkať, kedy ich budem mať doma. Tak to bolo aj tentokrát, a musím priznať, že kolekcia Let´s Party prekonala všetky moje očakávania a jednoznačne sa stala mojím No. 1. Keď som ju vybalila, nemohla som sa dosť vynadívať na jej krásny dizajn a všetky tie farby, vzory a rozkošné drobnosti mi okamžite vyčarili úsmev na tvári. Ako prvé som z nej spravila layout pre Pretty Papers z narodenín mojej Alice, a túto stránku som si naozaj užila.


Na základ som si vybrala papier HB2U s malými farebnými konfetami. Vďaka nim papier už nepotreboval žiadnu inú úpravu, rovno som začala skladať vrstvy a hrať sa s ozdobami, výrezmi, nálepkami, svorkami a enamelovými bodkami. Výsledkom je veselá, žiarivá a neskutočne farebná stránka:







A keďže som stále nemala tých farieb dosť, urobila som ešte pár narodeninových prianí:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára