utorok 19. mája 2015

Inšpirácia je všade

Zlomil sa mi štetec. Bol menší, tenší a rada som ho používala. Mala som ho pár týždňov odložený, ale už som s ním nepracovala. Keď som ho pred niekoľkými dňami vzala opäť do ruky, rozhodla som sa zakomponovať ho do pohľadnice. Pohľadnicu som vytvorila ako inšpiráciu pre SCRAP Atelier.


Na podklad som použila papier Proudly Handcrafted z kolekcie Domestic Goddess od 7 Dots Studio. Vyrezala som si dva kúsky, oba som po okrajoch rozstrapkala a nafarbila čiernym pečiatkovacím tušom. Na menšiu časť som naniesla číre gesso, chcela som aby bolo dobre vidieť farby na papieri. Cez šablónu Memory Box Rings and Puddles som naniesla modelovaciu pastu a celý papier som nastriekala sprejmi LSG Peony Scarlet Red, Ramblin Rose Pink a Glory of the Seas Gold.

Na papier som naniesla textúrovaciu pastu, vtlačila som do nej štetec, na ktorý som zo spodnej časti naniesla Soft Gloss Gel. Keď pasta dobre zaschla, nafarbila som ju aj so štetcom zlatou akrylovou farbou.
Nakoniec som pridala kus bavlnenej stuhy zafarbenej čiernym čajom, pár sklenených koráliek a nálepky od 7 Dots Studio Illumination.
  


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára