sobota 13. decembra 2014

Notes na spomienky

Dnešný článok, ktorý som napísala pre SCRAP Atelier, je inšpirácia na vytvorenie malého šitého zápisníka.


Notes som vytvorila z papiera Power of Love z kolekcie Soulmates od 7 Dots Studio. Z papiera som vyrezala obdĺžnik veľkosti 25 x 15,5 cm. Obdĺžnik som rozdelila na tri časti - 10, 11 a 4 cm a na vyznačených častiach som papier preložila. Do vnútra som všila 10 čistých papierov formátu A5 preložených na polovicu.


Obálku som ozdobila pečiatkami, pofŕkala hnedou farbou, kúskami papiera Power of Love, papierovými výsekmi a nálepkami z kolekcie Soulmates. Okraje notesu aj všetky kúsky papiera na zdobenie som zafarbila po okrajoch hnedou pečiatkovacou farbou. Pridala som kúsok stuhy, gombíky a nálepky. Nakoniec som všetko jemne prstami zafarbila zlatou a zlatou glitrovanou akrylovou farbou.


Na okraj 4-centimetrovej časti obálky som do stredu spravila dierku, kade som prevliekla ľanový špagát, aby sa notes dal uviazať a zatvoriť.



Do vnútra obálky som nakoniec vlepila malé vrecko, do ktorého sa dajú vložiť fotografie alebo iné drobnosti.


A takto vyzerá hotový zápisník.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára