utorok 21. novembra 2017

Vianočné novinky pre Vintage Crafting

V mojom najnovšom príspevku pre blog Vintage Crafting som predstavila pár noviniek, ktoré som v ostatnom čase vytvorila. Z kolekcie Woodland Winter od Studio Light vzniklo niekoľko vianočných prianí:





Z noviniek som skúsila aj vianočnú sadu od UHK Gallery Christmas in Avonlea. Pripravila som z nej vianočné priania v červenej farbe:



Ďalšou sadou od Studio Light, ktorú som si objednala, je kolekcia Winter Feelings:



A opäť som vytvorila niekoľko jednoduchých prianí z kraft základov:


Z nevianočných noviniek som predstavila cestovateľské albumy:



a receptáre s obrázkami, na ktorých sú makrónky, cupcakes, bylinky a motív kaviarne:





Všetok materiál je od www.organizatorka.sk, zoznam materiálu, postup práce a pôvodný článok nájdete tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára