pondelok 17. októbra 2016

Októbrový BLOG HOP s Vintage Crafting

Vítam vás na mojom blogu v BLOG HOP s Vintage Crafting. Dostali ste sa ku mne od Kristíny a jej krásnej dekorácie - lapača snov. Som už tretia v poradí, takže dva príspevky máte už za sebou. Ak nie, klik na blog Vintage Crafting, kde Blog Hop začína :)
  

Pripravila som si pre vás inšpiráciu v podobe receptára:


Základom je pevná papierová lepenka, ktorú som narezala na formát A5 a potiahla papiermi z kolekcie Loft Herbs od UHK Gallery. Ozdobila som ho ešte lepenkovými výrezmi od Wycinanka (ornamenty a nápis receptár), béžovou čipkou, vintage obrázkom a ľanovým špagátom.




Do vnútra som narezala čisté papiere, spojený je otváracími kruhmi, aby sa dali papiere vo vnútri vymieňať a dopĺňať:


Na zadnú stranu som prilepila len nálepku Hand Made :)


A keďže vďaka tomuto Blog Hop-u môžete pri každom príspevku vyhrať aj skvelú cenu, je to tak aj u mňa. Stačí v komentároch odpovedať na nasledujúcu otázku:
 
Aké typy príspevkov by ste chceli častejšie vidieť na blogu Vintage Crafting?
 
Súťaží sa do nedele 23.10.2016 do polnoci, cenou je gumená pečiatka s nápisom "Veselé Vianoce a šťastný nový rok" od organizatorka.sk
  

Výhercov vyhlásime vo štvrtok 27.10.2016 na blogu Vintage Crafting.
 
Teraz môžete pokračovať na blog Irisky, kde vás čaká ďalší krásny príspevok a inšpirácia.
 
Prajem krásny deň
 

18 komentárov:

  1. Jej Danielka, receptár je veľmi pekný...má krásnu farbu a papiere, ktoré si použila mam aj ja doma, z jedného kurzu...ostali a šetrím :)
    Čo by ma potešilo? Ako vždy postupy prác či už pohľadníc, denníkov, plannerov...rôznych techník, materiálu, čo ako vrstviť...človek potom vidí aj to, na čo sa rôzny materiál používa.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waw, krásna kombinácia farieb. Páči sa mi že je iný, žiadne varešky, hrnčeky, taký elegantný.
    Ja skutočne privítam príspevky všetkého druhu, z každého sa dá čerpať inšpirácia. ALE:
    Často obdivujem ako pekne a vkusne máte svoje projekty nafotené. Ja osobne by som privítala aj tipy a triky ako svoje projekty nafotiť tak, aby z nich vynikla ich podstata. Fotoaparát alebo stačí smartphone? Kedy aký podklad? Blesk alebo nie? Kam dať logo... Atď.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som zistila, ze strasne vela technik este vobec nepoznam, takze ja budem vdacna za akykolvek blok, kazdy je pre mna prinosom a inspiraciou :) Nedavno som natrafila na atrament inks, takze napriklad navody a napady na ich vyuzitie by ma urcite potesili.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne by sa pacilo viac postupov a navodov na vyrobu albumov a ich zdobenie...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vstvenie to je to co by som sa potrebovala konecne poriadne naucit...som novacik, casu bolo doteraz malo pri dcerke, ale svita na lepsie casy :-) tak sa chcem do toho pustit...pripadne tie scrap ramiky napr. od Ikea ribba ramik, neviem presne ako sa to vola. Lenka P.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne by sa páčili návody na rôzne pohľadnice (k narodeninám, meninám, na Vianoce, atď)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, sledujte tieto články v kategórii CARDMAKING na blogu Vintage Crafting: http://vintagecrafting.sk/category/cardmaking/ ;) Nájdete tam všetko, čo potrebujete ;)

      Odstrániť
  7. krásny receptár, radosť ho používať :) mne kedysi chýbali články, resp. vysvetlenia, čo jednotlivé názvy znamenajú - layout, ATC kartičky, simple štýl a podobne... tieto vysvetlenie sú už doplnené, za čo som veľmi vďačná. Mňa by tiež potešili inšpirácie na pohľadnice ale privítala by som možnosť "pokecať" si s ostatnými o tom čo robia, prípadne možnosť pridať sem fotku projektu čo robím a že ako doplniť to či ono na projekt... takú malú milú výmenu názorov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, som rada, že SCRAPBOOKOVÝ SLOVNÍK pomohol :) Ak si chcete pokecať s ostatnými tvorivými dievčatami, podeliť sa o svoju tvorbu a inšpirovať sa, bežte k nám do Facebook skupiny, ktorá je presne na to určená a funguje už dlhé mesiace: https://www.facebook.com/groups/949510285069320/ :)

      Odstrániť
  8. Ja by som uvitala navody na tvorbu albumov od uplneho zaciatku a este rozne techniky ako vytvorit podklad pohladnic..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ake typy prispevkov? Som zaciatocnik, takze som vdacna za akykolvek prispevok. Vsetko je pekne poprepajane a "heslovane", takze vsetko najdem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kraaaaasa :) ja som sice prave za tie varesky a farby, ale toto je take romantikus..
    Ja mam rada vsetko, lebo tiez sa ucim kazdym jednym mojim vytvorom, mozno viac postupov na albumy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pre mňa je akýkoľvek príspevok vždy novým prekvapením, všetko je pre mňa stále nové a milujem to objavovať, a ten pocit, keď už niečo aj dlhšie robíte, a zrazu Vám akoby svitne pri nejakom článku, AhA, takto sa to robí, jednoduchšie, krajšie. Ale je jeden projekt, ktorý veľmi obdivujem a vyrazil mi dych, keď som ho videla, a je milé, že ide práve o Danielkin kúsok, a konkrétne jeho návod by ma veľmi potešil. Ide o zámok pre princeznú, ktorý už dávnejšie robila :-) Danielka, je nádherný :-) Mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) ten zámok je vlastne výrez od Wycinanka (http://wycinanka.net/pl/p/zamek%2C-tekturka-1%2C5-mm/1184), naniesla som naň na pár miestach modelovaciu pastu cez šablónu, nastriekala sprejom Lindy´s Stamp Gang a nalepila na neho kvietky (veľké sú polotovar, malé sú ručná výroba) a listy. A trochu pretrela gessom :) skúste sa dohodnúť s Maťkou, možno ho objedná pri najbližšej objednávke u Wycinanka :)

      Odstrániť
  12. Skutočne krásny receptár, jednoduchý a elegantný!
    A vďačná som za každý článok, ale návodov nie je nikdy dosť ;-) Zaujímalo by ma napr. čo používate na pripevňovanie rôznych väčších kvietkov a ozdôb.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som ešte len začiatočník,tak by som uvítala akékoľvek techniky, ktoré ešte nepoznám :) a páčia sa mi veľmi aj články z rôznych akcií s mnoho fotkami. Vždy ma to vtiahne do "deja" aj keď som tam nebola :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krasne netradicny receptar... ja si rada precitam o vselijakych vychytavkach aj nevychytavkach... milujem scrab a papier v akejkolvek podobe, a ked chcem vypnut od skoly a mojich skolakov, tak si kliknem na vas blog a listujem... len tak... pozeram obrazky, fotky ... mam vas rada!

    OdpovedaťOdstrániť