pondelok 31. októbra 2016

Novinky pre Vintage Crafting

Dnes som predstavila na blogu Vintage Crafting novinky z posledných dní, ktoré som vytvorila z materiálu od www.organizatorka.sk. Sú to prevažne vianočné priania, ale aj zopár iných prianí a teraz by som vám rada ukázala niektoré z nich.
V poslednom čase som začala tvoriť veľké priania, ktoré vďaka vnútornej kapsičke slúžia aj ako darčekové obaly. Tieto sú vytvorené z papierov od UHK Gallery a sú bohato zdobené kvetmi, čipkou, stuhami a lepenkovými výrezmi:



Po dlhšom čase som opäť siahla po sprejoch a spravila som dve netradičné priania s použitím plátna, ktorých hlavným motívom je krásna kolekcia lepenkových výrezov Catch your dreams od Wycinanka:


A keďže zima sa nezadržateľne blíži a s ňou aj Vianoce, začala som aj ja s prípravou vianočných prianí. Ako prvá mi padla do oka kolekcia vianočných papierov Christmas Promise, z ktorej som vytvorila pár jednoduchších prianí s hviezdou a zatiaľ dve elegantné priania s vianočnou ružou:



Tento rok som ani ja neodolala papierovým stavebniciam a kúpila som si vianočnú stavebnicu Sweet Winter Season, z ktorej vznikli zatiaľ tri jemné vianočné priania:




Viac o prianiach ako aj detailnejšie fotografie si môžete pozrieť a prečítať tu.

2 komentáre: