piatok 22. júla 2016

Prianie s vtáčikom pre Pretty Papers

Mám svoje obľúbené kolekcie a papiere, ktoré som schopná si časom dokúpiť aj päť krát. Medzi tieto papiere jednoznačne patrí aj papier Camille z kolekcie Mademoiselle od UHK Gallery. Má krásny jemný motív drobných kvietkov v mojich obľúbených farbách. Spravila som z neho už niekoľko prianí a naposledy som spravila romantické prianie s vtáčikom.


Myslím, že niekedy na vytvorenie priania netreba veľa. Z papiera Camille som spravila dve základné vrstvy, na ktoré som vystrihla obrázok z papiera Beatrice z rovnakej kolekcie. Na ozdobenie som zvolila lepenkové chipboardy vtáčika a listov od Wycinanka a papierové kvety. Aby som zjemnila farbu kvetov jemne som ich pretrela bielym gessom.


Dolepila som pár samolepiacich perličiek a na koniec som pridala drobné hniezdočko z drôtu a perličiek, ktoré som si urobila sama:



Prianie som orámovala strieborným gélovým perom a jemne pofŕkala bielou farbou:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára