utorok 21. júna 2016

Priania vo vintage štýle pre Pretty Papers

Z novej kolekcie Vintage Emporium od Prima Marketing som si objednala pár papierov, pretože sa mi zdali ako stvorené na projekty vo vintage štýle. A samozrejme, nesklamali ma. Vybrala som si papier Florence a vytvorila som z neho dve priania vo vintage štýle.


Rozhodla som sa pracovať so stranou, na ktorej je motív vtáčikov a písma. Papier som po okrajoch nafarbila čokoládovo-hnedou pečiatkovacou farbou pomocou tupovacieho štetca. Na okraj som pripevnila béžovú bavlnenú madeirovú čipku a pásik papiera upravený okrajovou raznicou. Kartónové výrezy som tiež po okrajoch nafarbila pečiatkovacou farbou:


Na zdobenie som zvolila moje staršie zásoby ozdôb od Prima Marketing - látkové kvetinky Tasha Gold a kovový prívesok Almanac Vintage Trinkets.




Druhé prianie je tiež vo vintage štýle a je určené skôr pre pánov:
 

Papier som tento krát po okrajoch nafarbila Distress Ink odtieňom Walnut Stain - je to trochu tmavšia hnedá farba, rada ju používam na pánske priania. Na zdobenie som použila vintage obrázky a nálepky, kartónové samolepky Old World Travel od Carta Bella, nápis od Wycinanka, washi pásku a gombíky:
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára