streda 27. apríla 2016

Layout Hey Wonderful pre Pretty Papers + video tutorial

Pred časom som sa pustila do triedenia môjho scrapbook materiálu. Ťažký oriešok. Ale úspešne som väčšinu pretriedila (a opäť našla veci o ktorých som si ani nemyslela že mám), a tento krát som sa naozaj triezvo zamyslela nad rôznymi zbytkami a a odstrižkami papiera - a veľkú kopu som po rokoch vyhodila. Ale samozrejme nie všetky :) Ako som tak mala pred sebou porozkladané papiere, začala som k sebe presúvať také, ktoré sa mi podľa oka k sebe hodili. Urobila som si asi 2 - 3 pekné mixy, ku ktorým som rovno poprihadzovala aj ozdoby. Dá sa povedať že som si spravila také vlastné tvorivé kity. Toto je jeden z nich:


sada 6 x 6 papierov Bundle of Joy
zlatý papier
biely papier
zlaté 3D nápisy American Crafts - Thickers / Grace Gold
tekuté enamelky Tonic Studios - Crystal Drops / Carnation Pink (úžasnosť ktorú musím mať ešte aj v iných odtieňoch!)
malé chipboardy foťáčiky od Wycinanka
farebné spinky
čierna fixka


Možno sa to zdá podľa zoznamu veľa, ale takmer všetko som už mala otvorené a použité pri iných prácach, a niektoré z týchto vecí používam pravidelne. Takže vlastne toho veľa nie je :) A rada by som vám ukázala layout, ktorý som z týchto vecí spravila pre Pretty Papers:


Je pomerne jednoduchý, ale vzdušný a farebný s malou dávkou luxusu vďaka zlatým písmenám, flitrom a hviezdam.




Postup písať tentokrát nebudem, namiesto neho ponúkam video:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára