sobota 26. septembra 2015

Layout so schovanými fotkami pre Papero amo

Mala som pár fotiek z narodeninovej oslavy mojej Alice, z ktorých som jej chcela spraviť minialbum, ale akosi som sa k nemu nedostala.. Fotky som mala vytlačené a narezané, tak som sa nakoniec rozhodla spraviť layout. Hneď som ale zistila, že všetky fotky sa mi tam nezmestia, pretože nemám rada, keď je layout „preplácaný“. A potom mi napadlo spraviť narodeninový layout tak, že všetky fotky schovám pod jednu, ktorá bude na layoute viditeľná. A podarilo sa:


Z pauzovacieho papiera som si spravila mini obálku, ktorú som zapracovala do vrstvenia pod fotkou a z jednej strany sa všetky fotky dajú vytiahnuť von. Obálku som si rozmerovo spravila podľa veľkosti fotiek, stredná strana je približne o 4 mm širšia ako fotky, bočné strany som dala tak, aby sa prekrývali.


Maketu som si vystrihla podľa obrázka a zložila.



Zlepila som ju pomocou obojstrannej lepiacej pásky.




Zo scrapbookového papiera som si vyrezala obdĺžnik, ktorý bol približne o 3 – 4 cm širší ako fotky a na jednej strane som ho trochu zahla.


Fotky som vložila do papiera a do obálky – pomocou tohto papiera sa dajú ľahko vytiahnuť von.
 



Spinkou som na neho prichytila nápis ŤAHAŤ a obálku som dala medzi jednotlivé vrstvy papiera. Tu je pár detailov:






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára