štvrtok 22. januára 2015

Deň a noc

Pred pár dňami som mala opäť chuť pracovať so sprejmi. Vytvorila som dve pohľadnice pre SCRAP Atelier, jedna je v ružovo-zlatých farbách, druhá je modro-strieborná. Ako podklad som použila papier Great White. Prvá vznikla ružovo-zlatá, je to moja obľúbená kombinácia farieb, pripomína mi teplý letný deň. Požila som spreje Lindy´s Stamp Gang Ramblin´ Rose Pink a Glory of the Seas Gold.
 Pred tým, ako som začala sprejovať, som na podkladový papier spravila niekoľko väčších bodiek bielou voskovkou. Pri sprejovaní sa mi farby krásne zmiešali, a miesta, kde bola nanesená voskovka, ostali biele.
 Pohľadnicu som dozdobila nafarbenými kvetmi, čipkou, korálkami, samolepiacimi štrasmi, výsekmi a nálepkami z kolekcie Soulmates od 7 Dots Studio. Na záver som všetko jemne nafarbila akrylovou farbou so zlatými trblietkami.
 
 Druhá pohľadnica je modrá, použila som spreje Lindy´s Stamp Gang Blue Hawaiian Blue a Hydrangean Blue. Opäť som nakreslila bielou voskovkou pár bodiek, ktoré po nafarbení ostali biele, pripomínajú mi hviezdy na nočnej oblohe.
 Pridala som čipku, nafarbené kvety, korálky, štrasy, výseky z kolekcie Destination Unknown od 7 Dots Studio a pár ťahov akrylovou farbou so striebornými trblietkami.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára