streda 15. októbra 2014

Minialbum zo základov na pohľadnice (DIY)

Dnešný článok, ktorý som vytvorila pre SCRAP Atelier, bude malý tutoriál, ako jednoducho a rýchlo sa dá vyrobiť takýto minialbum z pohľadnicových základov:


Je to naozaj minialbum, vyrobila som ho z pohľadníc veľkosti 10 x 10 cm. 
Takže ako na to? Vyberieme si štyri pohľadnicové základy (samozrejme ich môže byť aj menej alebo viac, záleží na tom, koľko strán chceme v albume mať. A nemusia byť v tejto veľkosti, môže to byť aj formát 13,5 x 13,5 cm alebo A6)

a všetky preložíme na vyznačenom mieste na polovicu.
Začneme lepiť dokopy, lepíme obojstrannou lepiacou páskou. Pásku nalepíme na tri strany preloženého základu, nedávame ju na stranu, kde sa základ otvára.
Druhý základ nalepíme na prvý, tou stranou, kde sú preložené, dávame k sebe. Postupne si takto zlepíme všetky štyri časti, až nám vznikne toto:
Kostra albumu je hotová, stačí už len zdobiť. Ja som si vybrala papiere, nálepky a výseky z kolekcie Illumination od 7 Dots Studio. Celú obálku som potiahla jedným kusom (rozmer cca 10 x 20,5 cm) aby som zakryla zadnú stranu, kde sú vidieť jednotlivé časti. Dovnútra som dávala vyrezané papiere, výseky a nálepky.
Máme miesto na niekoľko malých fotiek, niekoľko popisiek a poznámok. A keďže sme nelepili k sebe vonkajšie strany jednotlivých častí, v minialbume máme aj tri skryté vnútorné vrecká, do ktorých som vložila vyrezané kartičky (dajú sa tam písať poznámky, spomienky, alebo vložiť ďalšie fotografie). 
Malý milý darček je hotový.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára