štvrtok 18. septembra 2014

Visačky k darčekom / Tags

Visačky k darčekom, alebo malé milé pozornosti, ktoré môžete priložiť k darčeku a napísať na ne pár milých slov. Veľmi rada ich robím a takisto ich veľmi rada k darčekom prikladám. Pred pár dňami som ich opäť po dlhšom čase niekoľko vytvorila a ak sa páčia aj vám, prinášam krátky postup, ako vznikala jedna z nich.

Pripravila som si dva papiere, podkladový scrapbookový papier (Simple Stories, Documented) a biely výkres.


Z oboch som vyrezala obdĺžniky rozmeru 13 x 6 cm. Biely som zatiaľ odložila nabok, použijem ho nakoniec na podlepenie celej visačky.


Scrapbookový papier – visačku som po celom obvode oškriabala, aby dostala používaný vzhľad.

Vybrala som si pečiatky (Prima Marketing – Botanicals Collection), hnedú pečiatkovaciu farbu (Pigment Ink Pad, Artiste, Chocolate) a na celú visačku som otlačila pečiatky.


Pripevnila som béžovú čipku a drevený výsek mostu (Wycinanka), potom papierové ruže (Prima Marketing) a papierový výsek v tvare srdca (7 Dots studio, Nature Walk Collection).


Visačku som podlepila bielym papierom, vysekla som oblé rohy a dierku do stredu na pripevnenie špagátiku. Pridala som výsek s obrázkom hniezda (7 Dots studio, Nature Walk Collection). Potom som sa rozhodla, že by sa mi páčilo visačku trochu rozžiariť, tak som pridala kvapky bronzovej akrylovej farby (Acrylic Paint, Artiste, Metallic Bronze).


Pridala som výsek v tvare mesiaca (7 Dots studio, Nature Walk Collection). Mesiac mi farebne s podkladom veľmi neladil, tak som ho po okrajoch ofarbila hnedou pečiatkovacou farbou a trochu som pridala aj na celú plochu. Nakoniec som touto farbou zafarbila aj okraje celej visačky.


Nakoniec zopár ukážok iných visačiek


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára